משרד ממוחשב במינימום הוצאות !

דירוגו את הכתבה

משרד ממוחשב במינימום הוצאות 

השאלה כיצד ניתן להביא להקטנת הוצאות המשרד היא שאלה רווחת. עד לא מזמן אפשרויות צמצום ההוצאות היו מוגבלות למדי ונאלצנו להוציא כספים רבים במטרה להפוך את המשרד שלנו למה שמכונה "משרד ממוחשב". כיום פני הדברים שונים לבלי היכר. בעזרת מניב הכנסות בע"מ – http://www.meniv.co.il תוכלו ליהנות מפתרונות משרד ממוחשב זולים יותר, ידידותיים יותר ומתקדמים הרבה  יותר.

הקץ לאחזקת שרת משרדי

מי מאיתנו לא מכיר את המושג שרת משרדי ? הלא זהו אותו מחשב הנמצא בכל משרד, עולה לא מעט כסף, דורש תחזוקה שוטפת, רכישה והתקנה של תוכנות מיוחדות, תופס מקום בחלל המשרד וחשוף למפגעים כגון שינויי טמפרטורה, הצפת מים, שריפות וכו'.  בנוסף לכל זאת,  שרת זה מצריך גיבוי יומיומי, וטיפוח שוטף.
משרד ממוחשב במינימום הוצאות  – מהיום, ניתן לחסוך הן את כאב הראש והן את העלות הגדולה הכרוכה באחזקת שרת משרדי – בקלות ובמהירות. בעזרת מניב הכנסות בע"מ, תוכלו ליהנות מפתרונות זולים יותר ויעילים הרבה יותר  שלמשרד ממוחשב לעסקים וארגונים, ובכך תחסכו אלפי שקלים לעסק שלכם. הפתרונות לניהול משרד ממוחשב מבוססים על אפליקציות גוגל העולמית – Google Apps, ועומדים בסטנדרטים גבוהים של שירות, מקצועיות ופתרונות טכנולוגיים. פתרונות אלה מופעלים בכל העולם וזוכים לפופולאריות רבה ולתפוצה רחבה כחלק מתהליך הגלובליזציה והוירטואליזיה הכלל עולמית.
באמצעות הטמעת אפליקציות Google Apps תוכלו ליהנות מפתרונות משרד ממוחשב באופן מיידי. כך לדוגמא Google Calendar, היומן שגוגל (Google) השיקה, זהו יומן רב עוצמה מבוסס אינטרנט המאפשר לכם לנהל פגישות, לקבל התרעות אודות אירועים ופגישות באמצעות הודעה קופצת מן דואר האלקטרוני ואפילו לקבל התרעות באמצעות מיסרון (SMS) ישירות אל הטלפון הנייד שלכם, ובנוסף תוכלו לבטל פגישות ואף לשנותן – בקלות!, לזמן משתתפים נוספים לפגישות, לבדוק הזמינות שלהם ואף לציין את מיקום הפגישה על גבי מפות Google Earth. לאחרונה הכריזה גוגל על פתרון משלים מקביל לMicrosoft Outlook המאפשר לעבוד על ישומים אלה ב Off  Line כאשר המשתמש אינו מחובר לאינטרנט ומאוחר יותר כאשר המשתמש נמצא בסביבה מתוקשרת להתחבר, ולבצע סינכרון מלא לכל השינוים והפעולות שבוצעו. בכך השלימה גוגל את הפער שהיה בינה לבין הפתרונות המתחרים והמשתמשים יכלים להנות "מכל העולמות".
עם אפליקציות Google Apps תוכלו להיפטר מאחזקת שרת משרדי ולהתחיל לעבור לניהול תקשורת ארגונית מבוססת אינטרנט מכל מקום בכל זמן מכל אביזר קצה: מחשב, טלפון סלולרי, מחשב כף יד –PDA וכד', וללא תלות בשרת המשרדי שלכם.
הפתרון של Google Apps מאפשר לאנשי מניב הכנסות להתקין עבורכם את שם המתחם, Domain, שלכם במערכת כך שלקוחות, ספקים וכל תושב הכפר הגלובלי שולחים את הודעות הדואר האלקטרוני לאותה כתובת שהיו רגילים כאשר היה מותקן שרת אירגוני.
משרד ממוחשב במינימום הוצאות
משרד ממוחשב במינימום הוצאות

עוברים למשרד ממוחשב עם Google Apps

 
משרד ממוחשב במינימום הוצאות – אפליקציות Google Apps היא הדרך הטובה ביותר לניהול תקשורת ארגונית מכמה סיבות עיקריות:
טכנולוגיות משרד ממוחשב מבוססות Web – כאמור המעבר לשימוש באפליקציות Google Appsמאפשרות לכם לנהל את כל התקשורת הארגונית באמצעות שימוש בטכנולוגיית אינטרנט. תצורה זאת חוסכת את הצורך בקנייה ואחזקה של שרת משרדי על כל העלויות הכרוכות בזה ומאפשרת לכם ליהנות מתקשרות ארגונית שאיננה תלוית מקום וזמן.
שיתוף מידע – היתרון הגדול הגלום במעבר לאפליקציות Google Apps טמון בעובדה שיש ביכולתכם ליהנות מפונקציות שיתוף מידע תוך ארגוניות:
Google Calendar – שיתוף יומנים עם Google Calendar מאפשר לכם לשתף אירועים ומידע, לזמן פגישות מספר רב של משתתפים בהתאם לזמינות שלהם, סנכרון יומנים ועוד.
Google Docs – שיתוף מסמכים וגיליונות עבודה עם Google Docs המאפשר לכם ליהנות משיתוף מצגות, מסמכים וגיליונות עבודה ללא כל צורך באחזקת שרת משרדי ותוכנות חיצוניות.
Google Sites – שיתוף מידע עם  Google Sitesמאפשר לכם להקים אתרי אינטרנט פנים ארגוניים (אינטראנט) וחוץ ארגוניים (אינטרנט) ובכך ליהנות משיתוף מידע של תוכן אינטרנטי כגון סרטונים, מצגות מסמכים או כל מידע אחר.

תקשורת אירגונית מיטבית

 – המשרד הממוחשב מביא בהכרח לשיפור התקשורת הארגונית. באמצעות אפליקציות Google Apps תוכלו להיות מחוברים לארגון בכל שעה ומכל מקום:
G-Mail– תיבת הדוארG-Mail  הכלולה כאפליקציה במסגרת ה Google Apps, ידועה בנפח האחסון העצוםשלה, איננה כרוכה באחזקת שרת משרדי, איננה תופסת מקום במשרד ואיננה דורשת תחזוקה ותמיכה טכנית שוטפת. בתוך שניות ספורות תוכלו ליהנות משירותי דואר אלקטרוני הזמין מכל מקום ובכל שעה, מיכולת ניווט ואיתור מידע – מהירה ומיידית בתוך תיבת הדואר, מסינון יעיל של דואר זבל וממשק ידידותי ונוח במגוון שפות.
Google Talk – באמצעות Google Talk תוכלו לחסוך בעלויות הטמונות באחזקת מערכת הטלפוניה במשרד. Google Talk מאפשר לכם לדבר עם אנשים בכל מקום בעולם – בחינם.
המעבר למשרד ממוחשב הפועל על בסיס האפליקציות של Google Apps, בליווי המקצועי של מניב הכנסות בע"מ מתאים לארגונים קטנים ובינוניים (SMB), מהווה פתרון מושלם לשיפור התקשורת הארגונית ומביא לחסכון ניכר בהוצאות הארגון. אנשי מניב הכנסות בעלי נסיון בהסבת נתונים ממערכות המשרד הממוחשב הנוכחי שלכם למערכות החדשות מבוססות  Google Apps באופן יעיל, מהיר ואלגנטי. בעלי המקצוע שלנו מיומנים אף בביצוע סינכרונים בין אביזרי ציוד הקצה השונים כגון מחשבי כף יד וטלפונים חכמים לבין פתרונות המשרד הממוחשב.

השארת תגובה