טיפים לתכנון טיול משפחתי בתאילנד

תאילנד היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לטיול בקרב מטיילים ישראלים מכל שכבות האוכלוסייה – צעירים אחרי צבא, פנסיונרים, זוגות בירח הרביעי.
תאילנד היא יעד הכל כלול. מלינה ועד תרבות, יש משהו לכולם. הנה כמה טיפים כיצד לתכנן את הטיול המשפחתי שלך לתאילנד בצורה יעילה.
אם אתם רוצים לבקר בתאילנד עם ילדים או עם המשפחה שלכם, חשוב שתתכננו היטב את הטיול שלכם מראש.
כמה רעיונות שתוכלו להשתמש בהם כוללים חיפוש אחר אתרי נופש על החוף המציעים פארקי מים ופעילויות יחד עם מקומות לינה ידידותיים למשפחות.

כל המידע על טיול משפחתי בתאילנד

תאילנד היא ביתם של כמה מהדברים המרגשים בעולם כמו חופים וחוויות קניות מרגשות כמו שוק Chatuchak בבנגקוק (כמה מהעולם

רשות התיירות של תאילנד (TTA) יצאה עם כמה עצות מועילות לתכנון טיול משפחתי לתאילנד.

תאילנד מושלמת למשפחות עם ילדים. יש בו חופים, שוניות אלמוגים, הרים מתגלגלים וג'ונגלים שופעים. למדינה יש כל כך הרבה מה להציע שתתקשו להחליט מה לעשות בזמן שלכם שם.

יש הרבה דברים לילדים לעשות בתאילנד, אבל חשוב גם שההורים יבלו קצת זמן איכות ביחד במהלך הטיול שלכם. ישנן פעילויות רבות שיכולות לעורר יצירתיות והבעה, כגון שיעורי בישול או שיעורי אומנות ומלאכה.

בשדה התעופה הבת שלי ביקשה מנגו. הייתי צריך להסביר לה שהמנגו לא מתאילנד, הם מהודו. הייתה לנו שיחה מהנה על איך בתאילנד אנשים אוכלים הרבה אננס ופפאיה.

טיפים לתכנון טיול משפחתי לתאילנד:

-נשא בתרמיל מילוני נסיעות.

-דבר על אוכל תאילנדי עם הילדים שלך לפני היציאה לטיול.

-אל תדאג יותר מדי לגבי אריזת כל המאכלים האהובים עליהם מכיוון שהם כנראה יהיו זמינים בשווקים מקומיים או במסעדות באזור שבו תבקרו.

תאילנד היא מדינה עם תרבות עשירה והיסטוריה מורכבת. זהו היעד המושלם לחופשה משפחתית. אספנו מידע ממקורות שונים כדי לעזור לך לתכנן את הטיול שלך בבנגקוק, פטאיה וצ'אנג מאי.

אמנם יש הרבה מקומות ללכת אליהם בתאילנד, אך אנו ממליצים להתמקד בשלוש הערים הללו מכיוון שיש בהן מגוון פעילויות שתוכלו לחקור יחד כמשפחה.

מה כדאי לעשות בבנגקוק?

נזירים במקדש וואט ארון או ביקור בארמון הגדול

רכבת העילית BTS/BTS סיאם או נהר צ'או פראיה

מקדש הבודהה השוכב/Wat Phra Kaew

כאשר מתכננים טיול משפחתי לתאילנד, חשוב לזכור מה יהפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת. זה כולל בחירה נכונה של מסעדות, בתי מלון ומקומות בילוי.

חשוב לך לא רק להסתכל על מספר הכוכבים אלא גם לקרוא ביקורות. אם אתה רוצה משהו אותנטי, אז אתה צריך להזמין מלון שקיים כבר למעלה מ-10 שנים. תרצו גם לבחור מסעדות שידועות בשירות הנהדר ובאוכל האיכותי שלהן.
טיפים לתכנון טיול משפחתי בתאילנד

כדי לגלות אילו מקומות פופולריים בקרב תיירים

נסה לחפש באינטרנט "מלונות בבנגקוק תאילנד" או "מסעדות בבנגקוק תאילנד" או "מקומות בילוי בבנגקוק תאילנד"

מטרת מאמר זה היא לתת כמה תובנות מועילות לגבי מה לעשות לפני היציאה לטיול משפחתי לתאילנד.

חשוב שבני המשפחה יהיו כולם באותו עמוד, במיוחד בכל הקשור לקבלת הויזה שלהם. זה יעזור למנוע מתח מיותרים ופאניקה.

דבר שחשוב לזכור כשנוסעים עם ילדים הוא לוודא שהם חגורים את חגורת הבטיחות שלהם בכל עת, לא משנה בני כמה הם – גם אם זה רק לנסיעה של 45 דקות משדה התעופה.

בין אם אתם מחפשים מקום לאכול בו, מתארחים במלון במחיר סביר, או מתכננים את הטיול המשפחתי שלכם לתאילנד, הטיפים האלה יכולים לעזור לכם להפיק את המרב מהזמן מחוץ לבית.

כשזה מגיע לתכנון טיול משפחתי לתאילנד, יש כמה דברים שיהיה חשוב לקחת בחשבון. לדוגמה, באיזה סוג של פעילויות אתה רוצה שבני המשפחה שלך ישתתפו כדי שיוכלו ליהנות הכי טוב שאפשר? מה כדאי לעשות כמשפחה במהלך היום בזמן השבתה? וכמה צריך להיות התקציב שלך?

זה לא משנה מאיפה אתה בא או לאן אתה רוצה ללכת. טיפים אלו יעזרו לכולם ליהנות מהזמן שלו בתאילנד ולתכנן את הטיול הבא בקלות.

טיול לדובאי מה אסור לפספס?
טיול לדובאי מה אסור לפספס?

דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות, הידועה בגורדי השחקים, הקניות, האטרקציות התיירותיות שלה והחופים הרבים שלה. דובאי היא אחת הערים הצומחות ביותר בעולם ונמצאת ברשימת

קרא עוד»